1403-02-03 08:58
268
0
89678
برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کلید خورد؛

همراهی شهرداری گرگان با طرح «نور»

شهرداری گرگان برای کمک به دستگاه‌های متولی در امر عفاف و حجاب و به منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، تحکیم بنیان خانواده، حفظ امنیت روانی جامعه برای اجرای طرح نور وارد میدان شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، دستگاه‌های متولی در اجرای طرح عفاف و حجاب این روزها با اجرای طرح نور پیش‌قدم شدند و هر کس در راستای وظایفی که بر عهده دارد سعی می‌کند اقدامات موثرتری برای بهتر اجرا شدن این مقوله مهم انجام دهد، هر چند همراهی و مشارکت مردم در این زمینه می‌تواند پشتوانه خوبی در اجرای این تکلیف معنوی باشد.

شهردار گرگان در خصوص اجرای طرح نور در این شهرستان گفت: توجه به مسائل فرهنگی جزو اولویت‌های شهرداری است تلاش داریم تا با مولفه‌های تبیین، تبلیغ و اطلاع‌رسانی در این زمینه کارهای شایسته‌ای انجام شود.

سیدمحمدرضا سیدالنگی ضمن حمایت قاطع شهرداری گرگان از اجرای طرح نور بیان کرد: در معابر پرتردد شهر که فضای خوبی برای ترویج معروفات و نهی از منکرات در جامعه است اقدام به نصب ۳۸۰ مترمربع بنر با موضوع عفاف و حجاب کردیم تا معارف دینی تقویت و مورد توجه بیشتری قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های عفاف و حجاب در خانه‌های فرهنگ، سرای محلات، پارک‌ها و بوستان‌های شهری مورد توجه است، توضیح داد: از این فضاهایی که شهرداری در اختیار دارد غافل نشدیم و به موضوع عفاف و حجاب تاکید داریم جامعه هدفی که به این نقاط دسترسی بیشتری دارند می‌توانند به سفیران حجاب در جامعه تبدیل شوند.

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.